tirsdag 13. januar 2009

Yeeeaahh

I dag skulle vi ha time for Kristin.
Ettersom jeg var sist og skulle ri seint hadde jeg pent spurt Berit om å få komme bort til ridehuset, og det gikk greit.
I går var Fame flink, men i dag begynte hun i det anspente, løpete hjørnet.
Så da satte Kristin seg opp, kjempefint.
Ingrid føler hun blir for stor for Fame, men Kristin er omtrent på størrelse med meg, så hun passer fint.
Er så utrulig flott å kunne få instruktøren opp på hesten for å stemme av hva man selv føler, og i tillegg få overta en sammenpakket hest :-)
Hvilket jeg fikk.
Har jobbet med å prøve å forbedre traven, men synes det er vanskelig å få henne å vente, og få mer bakbeinsaktivitet isteden for mer fart.
Fikk nå en kjempefin økt hvor Fame (selvfølgelig) var superfin i traven når jeg fikk overtatt etter Kristin, og hvor jeg også fikk jobbet med sitsen min, hvilket så absolut trengs.
Meget fornøyd :-)
Nå må jeg bare finne igjen knappene neste gang jeg rir selv, ikke alltid like enkelt...

Ingen kommentarer: